NANG IT

Should you have enquiries or orders, kindly leave your message here.

Full Name:
Contact Number :
Email Address:
Address :
Enquiries / Products order :

Ryanees hijab for traveller semi knitted instant shawl












Hi Ryaneesians!
Knitted cotton semi instant hijab.
Bucharest kembali lagi dengan warna yang lebih menawan kalbu!
Grab 1 while in stocks!
RM69 only!
*exclude postage

Don't waste your time ironing + brooch + pin !
Be timewise. Choose the perfect hijab for you from any Ryanees collections!
Wearing a hijab never this easy with Ryanees!
❌pin
❌brooch
❌ironing

Get Ryanees. You will :
⌚Save your time
⌚Save your energy
💟More time with your loved ones!
👍Looking really sharp & exlusive with minimum time consuming

https://www.wasap.my/60142676036/ryanees

WHATSAPP 0142676036 OR DM ya!😊
WHATSAPP 0142676036 OR DM ya!😊
WHATSAPP 0142676036 OR DM ya!😊 

#ryaneesians #tudungsarung #instantshawl #bazaarpaknil #toppost #ryanees #ruangrezekihanania #bazaarpaknilmurah #cikguseo #travelhijab #hijab #tudung #muslimah #wanita

1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

PARKSON SHOP 2 WIN SHOPPERRIFFIC CONTEST 4 SEPT-6 NOV 2017 WINS HONDA JAZZ

Contest period:  4 Sept - 5 Nov 2017

Prizes: 
  • GRAND Prize x 2 winners: Honda Jazz 1.5L each
  • 1st Prize: 4D3N Holiday Trip to Shanghai, China for 2 person + RM5,000 Parkson Gift Vouchers
  • 2nd Prize: 4D3N Holiday Trip to Qingdao, China for 2 person + RM5,000 Parkson Gift Vouchers
  • 34d Prize: 4D3N Holiday Trip to Bali, Indonesia for 2 person + RM5,000 Parkson Gift Vouchers
  • 4th Prize: 4D3N Holiday Trip to Ho Chi Minh City, Vietnam for 2 person + RM5,000 Parkson Gift Vouchers
  • Consolation Prize:
    • Vespa Motorcycles x 3 winners
    • Montague Navigator Bicycles x 3 winners
    • Krups Drop Coffee Machines x 4 winners
    • Acca Kappa Gift Sets x 4 winners
    • Parkson Gift Vouchers worth RM3,000 x 10 winners

How to participate:
  1. Get ONE (1) contest entry form with every purchase of RM30 (incl. GST) in a single receipt within Contest Period.
     
  2. Answer 3 questions, fill up your details and drop your Contest Form into the Contest Box at any Parkson Customer Service Counters no later than 10.00pm on 5 November 2017.

Visit Parkson SHOP2WIN Shopperriffic Contest page

Ryanees Gold Coast



Ryanees Gold Coast in da house!
Ada 2 varians. Glitter dan non-glitter.
Sweet sangat!
RM59 sahaja!
www.wasap.my/60142676036/ryanees
Wearing a hijab never this easy with Ryanees!
Knitted cotton semi instant hijab.
RM59 SAHAJA!
WHATSAPP 0142676036 OR DM ya!😊


How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

Ryanees Geneva semi instant cotton knitted shawl





















Ryanees semi instant shawl

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih dan moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!

RM59
POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE
RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )

SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
KL CITY CENTRE
KL JALAN TUN RAZAK
GOMBAK
SELAYANG
AMPANG
SETIAWANGSA
WEEKENDS :
DAMANSARA
RAWANG
BUKIT BERUNTUNG
BUKIT SENTOSA RAWANG
KUALA KUBU BHARU
BATANG KALI



How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity


Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

Ryanees Malmo semi instant hijab

















Ryanees semi instant shawl

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih dan moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!

RM59


POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE

POSLAJU RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )

SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
KL CITY CENTRE
KL JALAN TUN RAZAK
GOMBAK
SELAYANG
AMPANG
SETIAWANGSA
WEEKENDS :
DAMANSARA
RAWANG
BUKIT BERUNTUNG
BUKIT SENTOSA RAWANG
KUALA KUBU BHARU
BATANG KALI


How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

Ryanees Sydney semi instsnt cotton knitted shawl






Ryanees semi instant shawl

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih dan moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!

RM59
POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE
RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )

SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
KL CITY CENTRE
KL JALAN TUN RAZAK
GOMBAK
SELAYANG
AMPANG
SETIAWANGSA
WEEKENDS :
DAMANSARA
RAWANG
BUKIT BERUNTUNG
BUKIT SENTOSA RAWANG
KUALA KUBU BHARU
BATANG KALI


How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

Ryanees New York semi instant shawl







Ryanees semi instant shawl

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih dan moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!

RM59
POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE
RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )

SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
KL CITY CENTRE
KL JALAN TUN RAZAK
GOMBAK
SELAYANG
AMPANG
SETIAWANGSA
WEEKENDS :
DAMANSARA
RAWANG
BUKIT BERUNTUNG
BUKIT SENTOSA RAWANG
KUALA KUBU BHARU
BATANG KALI


How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity


Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!! 

Ryanees Salisbury









Ryanees semi instant shawl

Apa yang hebat sangat Ryanees ni?
Dalam dunia serba canggih dan moden sekarang, semua nak cepat. Semua nak pantas, semua nak laju.
Ibu-ibu muda berkerjaya juga perlukan lebih masa untuk keluarga daripada menghabiskan masa yang agak lama untuk melilit, pin dan brooch tudung. Malahan, memanglah satu tekanan yang amat sangat apabila pin tudung yang kita cari tiba-tiba hilang. Sudah lah terlewat untuk ke tempat kerja, pin pula hilang!!!
Dengan Ryanees, anda tidak akan mengalami masalah begitu kerana, Ryanees sangat mudah!anda sarung, lilit sekali, dah siap!
Sebab itu, Ryanees sepatutnya pilihan semua wanita di bumi ini.
Tudung Ryanees juga, mudah dijaga. Anda tidak perlu gosok sebenarnya. Cuma, kekadang apabila tudung itu sampai, ia dilipat rapi di dalam bungkusan. Mungkin ada sedikit garis lipatan.
Jika dah gosok kali pertama, selepas sekali pemakaian, memang tak perlu gosok! Lebih masa untuk diri sendiri dan keluarga!
Best kan?

Ryanees, shawl alaf baru!
❌gosok!
❌pin!
❌cermin, lilit je dengan confidence walau Tanpa cermin!

Eklusif!
🎤Shila Amzah pun pakai!

RM59
POS SELURUH MALAYSIA AVAILABLE
RATES :
RM8 SEMENANJUNG
RM12 SABAH/SARAWAK

Your Trusted Seller
6014 2676036 WHATSAPP (   www.wasap.my/60142676036   )

SELF PICK UP LOCATION :

WEEKDAYS :
KL CITY CENTRE
KL JALAN TUN RAZAK
GOMBAK
SELAYANG
AMPANG
SETIAWANGSA
WEEKENDS :
DAMANSARA
RAWANG
BUKIT BERUNTUNG
BUKIT SENTOSA RAWANG
KUALA KUBU BHARU
BATANG KALI


How to order :
1) Email us : (Please follow the format below) to enirawardrobe@gmail.com
2) Fill in  details at  :  Order Form
3) Whatsapp your order to www.wasap.my/60142676036/orderfromblog

**Price not include postage. 
Order Format : Don't forget to include the below details when you're making orders :
1. Full Name
2. Address
3. Phone Number
4. Product's Code & Color 
5. Quantity

Note :
  • Please be advised that colours might vary slightly from actual product due to photography and caption setting. Some products shown here may vary slightly in terms of texture or colour from photos.
  • The size may be vary slightly due to the imprecise measurement.
  • All items are carefully checked before delivery to ensure it is good in condition.
  • Item(s) will be delivered only after full payment has been made.
  • Goods sold are not refundable or exchangeable. 
Thank you for viewing!!